הופעות ותוכניות שירה

רוצה לתת לקהל תחושה שהשקעת?
הופעות ב-live תתנה את זה בגדול.
אז תפני הרבה מקום על הבמה : )

קהל יעד
קהל יעד
שפות
שפות
לחצי לצפיה
אוכלוסיות במיקוד

ראיתי משם- זאת לא עוד הפקה. תעצימי היום בשביל מחר.

ז'אנר ייחודי  שטרם נצפה-   "ראיתי משם" להסתכל ליקום בעיניים, גם אם בסיומה לא תמחאי כפיים  אך דווקא לכן,   הקולות יהדהדו עד לב השמים!   הפקה חסרת תקדים  צולם בחו"ל, בלוקיישנים אותנטים  ובלתי צפויים. 

לחצי לצפיה
אחר

גדולה ממני

גדולה ממני הופעה חיה עם עלילה עוצמתית ונוגעת לבנות הנעורים. הפקה של משחק על מסך ובמה מלווה בשירים בביצועים מרהיבים ומסר עמוק שילווה אותך הלאה.

לחצי לצפיה

סוף קוף הכל טוב

מופע יהודי אותנטי, בובות ענק יפיפיות הפריץ הרשע וג'וני הקוף חנהלה שנוגעת עמוק בלב והאמונה שתמיד מנצחת! והסיום- בשולחן ליל הסדר ערוך שמחבר את כולנו אל הסוף הטוב כי מה שלא יהיה- כולנו נשב בסוף סביב השולחן כבני מלכים!!

לחצי לצפיה
סדנאות

חוויה יוצרת תכשיט

>>> רגע! לפני כל הפרטים הטכניים, אני מזמינה אותך להתרשם מהסדנה בסרטון כאן <<< חוויה יוצרת תכשיט סדנה קבוצתית לעיצוב תכשיט ייחודי בהפעלה עצמית!   חולמת על פעילות קבוצתית מהנה מגבשת וחווייתית? הסדנה הזאת בדיוק בשבילך! סדנת תכשיטנות קבוצתית ליצירת תכשיט

לחצי לצפיה

ספראנזה

כמה שווה דירה בירושלים? בשבילה זו לא היתה דירה, זה היה, בית. תנאי לחלום, הדרך לאושר. וכשלקחו לה אותה, נהרסו לה החיים. באמת כל העולם הזה הוא רק עניין של כסף? מה עושים כשבוערת אש, מכלה כל חלקה טובה?

לחצי לצפיה

חומות בומה

חמש שנים לא יצאה סליק ממחוז בומה. מלחמת סערת העטלפים משתוללת בחוץ, לא מאפשרת להיפגש עם העולם החיצון. סליק, אחותה וחברותיה מתגוררות בצל האבק והעשן, האפָלָה ופחד ברחובות. עד לערב אחד, בו נעצרת סליק, והכל מתהפך.

לחצי לצפיה
תוכניות הפעלה

למען תספר- תוכנית מושלמת לקיטנת הפסח !!

למען תספר תוכני לבתי ספר, צהרונים וקייטנות. לכיתות א'-ד' (בנות). משך התוכנית כשעה. מחיר: 490 ש"ח ל-6 כיתות ראשונות וכל כיתה נוספת רק 50 ש"ח בלבד! בתוכנית משולבות דרמה, חידון, ג'ינגל ושירים על פסח- תוך העברת המסר של פה וסח.

לחצי לצפיה

אילו ידעת

זה מה שאת מחפשת!!! באחריות!!!! כי זה מה שהן רוצות לשמוע….. תכנית שתסחוף אותן עמוק , לעולם שלהן…. בהווי המוכר להן!! ותשאיר כל אחת עם כח!!!!!

לחצי לצפיה
הגפן

אגדה של ציור

סדנת ציור חלומית שבה כל אחת מבטאת כשרונות! צבעי גואש וציוד צביעה מלא ומפעילות מדהימות שדואגות שכל ילדה תהנה! כל אחת יוצרת יצירה מדהימה וחוזרת הביתה עם משהו ביד! אגדה של ציור תני למכחול לספר סיפור חוויה בלתי נשכחת

לחצי לצפיה
תוכניות הפעלה

פצפונת- תכנית הפעלה משולבת מסך לכיתות א'-ו' בבית ספר יסודי

עוד לא הייתה לנו תוכנית כזו! כך אמרו לנו רכזות רבות. שאלנו אותן: מה? הן אמרו: הרמה הגבוהה של ההפקה, שיתוף הפעולה של הבנות, תוכנית מתוקה, כובשת ואטרקטיבית. בנויה בדיוק, עם מסר עוצמתי ומדבר! מוזמנת לפנות אלינו, לשעתיים של

לחצי לצפיה
אחר

ממני והלאה

מופע יחיד עלילתי, סוחף ונוגע – לגיל הנעורים. משחק מקצועי על הבמה בשילוב קטעי צפיה ,שירה אומנותית בלייב ומולטימדיה מרהיבה. תוכנית עוצמתית שתחזק את הבנות בנושא אהבת הזולת , תעורר אותן לחשוב גם על הזולת ,ולא רק על עצמי.

לחצי לצפיה
תוכניות הפעלה

לייזר היט (לייזר טאג)

גם את מחפשת תוכנית הרקדה מלאת אנרגיות ואש? שתרגישי ששווה כל שקל ששלמו עליה? נמאס לך מהרקדות בינוניות שהבנות לא מספיק מרוצות? אני כאן עם בשורה לעולם ההרקדות!!. אש! אוירה! אנרגיות שיא!!! ובנות שלא מפסיקות להודות!!!(גם מרכזות)

לחצי לצפיה

מסע מדליק

זוהי בעצם תוכנית מסך חדשנית ומדליקה. כי הפעם- לא את המפעילה וגם לא אני… אלא הן!! שירה צירה ומאירה  מפעילות מתוך המסך בהנחיה כובשת שעוד לא נראתה.   הרכזת מקבלת קבצי וידיאו וקובץ להדפסה מראש. כל בת עם מפה מעוצבת יוצאת

לחצי לצפיה
מופעים

המזוודה הקטנה

 סיפור  אל תוך חיים של שליחות בארץ זרה, שנים של ציפייה ורגע של בריחה אל הלא נודע! סיפור עם מסר בלתי נשכח על אישה חזקה שלא ויתרה והמשיכה הלאה ..!!  מוזמנים להתרגש, לדמוע, לשמוח, להנות ולצאת עם מסר גדוש

לחצי לצפיה

מפגש פיניליקו

מפגש של הומור שנון בדרמה דוקומנטרית מטלטלת. הפקה בסטנדרט חדש , מלאת עוצמה, אדרנלין, ומסר שנכנס חזק ללב! שוקולד פרה, לסיה, פרנקקו, בורא פרי הגפן, טיפול נמרץ, סנדלים תנכיות, את ואני במפגש שלוקח רחוק! מחירים אטרקטיביים במיוחד לחודש שבט!

מחפשת מחפשת ולא מוצאת?

מעוניינת להציע

אנא מלאי את השדות הנחוצים, ודאי תקינות מייל וטלפון על מנת לקבל פניות רלוונטיות

פתיחת מודעת דרושות

אנא מלאי את השדות הנחוצים, ודאי תקינות מייל וטלפון על מנת לקבל פניות רלוונטיות

רוצה לדעת רגע לפני כולם??

הירשמי לניוזלטר של פידבק, ותקבלי עדכונים על תוכניות והפקות חדשות

ברוכה הבאה לאתר פידבק!

כעת את יכולה להינות מצפייה בתכנים.

אמניות מובילות ותוכניות איכות מחכות לך
כנסי כדי לצפות בתכנים, ללא עלות .

עדיין אין לך שם משתמש וסיסמה?
התקשרי 0747871908 ותקבלי מיד גישה למערכת.

מספר הטלפון זמין מ 7:00 בבוקר עד 23:00 בלילה
בשעות אחרות שלחי מייל [email protected]

עדיין לא רשומה? מלאי פרטים ואת בפנים :)

Personal Details
אני מסכימה לתקנון פידבק. התכנים כוללים שירת נשים.

צריכה עזרה?

לא מצאת את מה שחיפשת? צריכה תמיכה טכנית? אנחנו כאן בשבילך!

פעילות משרד ימים א' – ה'
בשעות הבוקר 13:00 – 10:00
בשעות הערב 23:00 – 21:00

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.